دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

بررسی نمایندگی ام وی ام | MVM

خودروهای «ام وی ام» جزو محصولاتی است که شرکت «مدیران خودرو» از لحاظ فروش و ارائه خدمات پس از فروش آن ها را پشتیبانی می کند .

در سال 1383 بود که یک شرکتی تحت عنوان سهامی خاص با نام «مدیران خودرو» تاسیس گردید . این شرکت به منظور فروش و ارائه نمودن خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی تاسیس شد .

کمپانی «مدیران خودرو» با اقداماتی که صورت داد در پی به وجود آوردن زمینه های مناسب جهت ارائه نمودن خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان بوده است تا رضایت آن ها را جلب نماید .

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودرویایرانی است، که از سال ۱۳۸۱۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز نمود. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت  کرمان خودرومی‌باشد.

این شرکت، مونتاژکنندۀ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد. محصولات این شرکت عبارتند از خودروی ام‌وی‌ام s۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۳۳(تیگو ۳)، تیگو ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵.چرى آریزو ٥  ام‌وی‌ام ۳۱۵۵ و ایکس ۳۳۳ از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند.

منبع : ام وی ام

نمایندگی های کرمان موتور در تهران

خودروی «لیفان» محصول شرکت خودروسازی «کرمان خودرو» است .

کمپانی «کرمان خودرو» با هدف آنکه همه محصولات و خدمات پس از فروش محصولاتش را در دسترس عموم مردم قرار دهد به ایجاد نمایندگی هایی در سراسر کشور اقدام نموده است .

قرار دادن نمایندگی در شهرها و استان ها مختلف سبب می گردد که مشتریان راحتتر و همچنین سریع تر به محصولات این کمپانی دست پیدا نمایند .

پس در نهایت باید گفت که این اقدام «کرمان خودرو» نهایتا به جلب رضایت مشتریان می انجامد .

در زیر به چند نمونه از نمایندگی های این کمپانی در تهران اشاره خواهیم کرد :

 

منبع : لیفان 

فروش خودروهای پارس خودرو در دی ماه ۹۵

شرکت «پارس خودرو» که خود زیر گروه کمپانی بزرگ «سایپا» که یکی از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی در در کشورمان است اطلاعیه ای را منتشر نموده است که بر اساس آن شرایط فروش خودروهای خود را که برای دی ماه سال ۱۳۹۵ بوده است را اعلام نموده .

شرکت «پارس خودرو» محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش خود به مشتریان به صورت شرایطی عرضه می نماید .

این شرکت اعلام داشته است که در زمانی که ثبت نام صورت می گیرد قیمت خودروها بر اساس همان قیمت روز است و بقیه قیمت را بر اساس قیمتی که در زمان تحویل دارد تعیین می کنند .

شرکت «پارس خودرو» در این طرح خود به مشتریان هشدار داده است که در زمان ثبت نام در انتخاب رنگ دقت به عمل آورند چراکه امکان تغییر دادن رنگ پس از ثبت نام وجود ندارد.

در پیش فروش های اعتباری در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبار سنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطای تسهیلات به متقاضی خودداری خواهد شد و مشتری می بایست نسبت به تکمیل مابه التفاوت به صورت نقدی اقدام نماید.

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 منبع : پارس خودرو

کارت طلایی محصولات ایران خودرو

خودروی «سمند» که محصول شرکت «ایران خودرو» است از امکاناتی که این شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد برخوردار است.
برای کلیه محصولات شرکت «ایران خودرو» یک امکان ویژه در نظر گرفته شده است .
در کشور ما به طور سالیانه 800.000 تصادف رانندگی اتفاق می افتد که از این تعداد تصادف ممکن است برای هر یک از شماهام نیز حادثه روی داده باشد.
حال ممکن است برای آن هایی که حادثه به وجود آمده است و یا هراس از به وجود آمدن حادثه را دارند این سوال پیش آید که آیا راهی وجود دارد که حادثه ها را جبران نماید ؟
اگر سوار یکی از محصولات «ایران‏ خودرو» هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این مطلب را بخوانید. امدادخودروایران شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه‏ ای اندیشیده است: خدمتی به نام کارت طلایی
کارت طلایی؟! چی هست؟
هدف امدادخودرو ایران این است که تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویس‏های دوره‏ای خودرویتان را داشته باشید و نه دل نگران حادثه‏ ها و تصادفات پیش ‏بینی نشده باشید.
به همین منظور این شرکت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را تحت عنوان کارت طلایی و سرویس‏ های امدادی را به صورت طبقه‏ بندی شده از سال 1380 به تعداد محدودی از خودروهای تولیدی شرکت ایران‏ خودرو ارائه کرد و پس از استقبال این خدمات کارت طلایی در سطح تمامی خودروهای تولیدی ایران‏ خودرو این خدمات قابل ارائه شد.
از مهم ترین خدمات کارت طلایی می‏ توان به جبران خسارت ناشی از حوادث، سرقت کلی و جزئی، سرویس های امدادی و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه‏ اندازی در محل) در تمامی شهرها و جاده ‏های کشور، راه ‏اندازی تلفنی و مشاوره فنی، ارائه سرویس های ادواری و نگهداری براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره کرد.
منبع : سمند

اهداف نگین خودرو (نماینده رسمی رنو)

در حقیقت شرکت نگین خودرو که نماینده رسمی کمپانی «رنو» فرانسه در ایران است اهدافی را دنبال می کند که در نهایت به خدمت رسانی به مشتریان کمپانی «رنو» ختم می کردد .

در واقع هدف شرکت مذکور بهبود بخشیدن به کیفیت خدمات پس از فروش محصولات «رنو» و همچنین طراحی و ارائه نمودن خدمات پس از فروش این شرکت است .

علاوه بر مطالب بیان شده در بالا باید این نکته را هم در اینجا بیان داشت که یکی دیگر از اهدافی که کمپانی نگین خودرو دنبال می کند این است که آخرین و جدید ترین محصولات شرکت «رنو» را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد .

شرکت نگین خودرو محصولات جدید «رنو» را همراه با جدید ترین ارزیابی های روز اروپا در اختیار مشتریان قرار می دهد .

این شرکت قصد داردتا در اندک زمان ممکن بتواند با برترین های واردات و خدمات صنعت خودرو رقابت مناسبی داشته باشد.

بگونه ای که بر اساس برنامه دوره‌ای، شبکه نمایندگان خود را در بخش های مختلف اعم از آموزش فنی و اطلاعات بازاریابی، استاندارد های بین المللی رنو فرانسه و استاندارد های مصوب وزارت صنعت،‌ معدن‌ و‌ تجارت مورد پایش و ارزیابی قرار داده و همواره بدنبال ارتقاء و بهبود آن می باشد .

معرفی شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران :

 تنها پانزده سال پس از اختراع خودرو برای اولین بار مظفرالدین شاه قاجار، در مرداد ماه  ۱۲۷۹ هجری شمسی (۱۹۰۰ م) دو دستگاه رنوی فرانسوی مدل ۱۸۹۰  را خرید و به ایران آورد و برای نخستین بار اتومبیل وارد ایران شد. مردم به آن پدیده عجیب و غریب نوظهور «کالسکه دودی» یا «ارابه آتشین» می‌گفتند.

 از آن زمان تا کنون شرکت رنوی فرانسه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده خودرو در جهان گردید.

تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی رنو است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال ۱۳۸۷ تأسیس شود.

 منبع : رنو