دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

بررسی نمایندگی ام وی ام | MVM

خودروهای «ام وی ام» جزو محصولاتی است که شرکت «مدیران خودرو» از لحاظ فروش و ارائه خدمات پس از فروش آن ها را پشتیبانی می کند .

در سال 1383 بود که یک شرکتی تحت عنوان سهامی خاص با نام «مدیران خودرو» تاسیس گردید . این شرکت به منظور فروش و ارائه نمودن خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی تاسیس شد .

کمپانی «مدیران خودرو» با اقداماتی که صورت داد در پی به وجود آوردن زمینه های مناسب جهت ارائه نمودن خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان بوده است تا رضایت آن ها را جلب نماید .

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودرویایرانی است، که از سال ۱۳۸۱۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز نمود. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت  کرمان خودرومی‌باشد.

این شرکت، مونتاژکنندۀ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد. محصولات این شرکت عبارتند از خودروی ام‌وی‌ام s۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۳۳(تیگو ۳)، تیگو ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵.چرى آریزو ٥  ام‌وی‌ام ۳۱۵۵ و ایکس ۳۳۳ از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند.

منبع : ام وی ام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.