دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

ارائه خدمات سایپا یدک در جمعه ها

در تعمیرگاه های مرکزی شرکت خودروسازی «سایپا» در شهر تهران در روزهای جمعه به مشتریان خود یعنی دارندگان خودروهایی نظیر «تیبا» و «پراید» و… خدمات ارائه می دهند.

ارائه خدمات از سوی تعمیرگاه های مرکزی «سایپا» به مشتریان در روز جمعه به منظور بالا بردن میزان رضایت مشتریان و همچنین برای ارائه نمودن خدمات بعد از فروش با کیفیتی خوب بوده است.

بنابر گزارشی که «سایپا یدک» ارائه نموده است :

از ساعت 8 صبح الی 16 بعداز ظهر در روزهای جمعه تعمیر گاه های مرکزی «سایپا» به ارائه خدمات سرویس های ادواری به دارندگان خودروهای «تیبا» و «پراید»و به طور کلی دارندگان محصولات «سایپا» محترم مشغول هستند .

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه «سایپا» به منظور بهره مندی از این خدمات و صرفه جویی در زمان خود در طول هفته، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام نمایند.
نشانی تعمیرگاه های مرکزی سایپا به این شرح است:
تعمیرگاه مرکزی شماره 1
آدرس: خیابان دماوند – بعد از چهار راه تهرانپارس – جنب کیمیدارو
خودروهای تحت پوشش : پراید، تیبا، زانتیا، C5، سراتو، تندر90، مگان، ریچ، برلیانس، چانگان، S300، ساندرو
تعمیرگاه مرکزی شماره 2
آدرس: سه راه آذری به سمت میدان قزوین – جنب ایستگاه اتوبوس
خودروهای تحت پوشش:پراید، تیبا، ریو، برلیانس، S300
تعمیرگاه مرکزی شماره 3
آدرس: ضلع شمال شرقی میدان آزادی
خودروهای تحت پوشش: ماکسیما، مورانو، تینا، قشقائی، مگان، تندر90، ساندرو، کلئوس، پیکاپ، رونیز، سرانزا، ریچ
تعمیرگاه مرکزی شماره 4
آدرس: کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج – دفتر مرکزی شرکت سایپایدک
خودروهای تحت پوشش: سراتو، چانگان، مگان، تندر90

فلسفه و نگرش

گروه خودروسازی سایپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ایجاد ارزش پایدار برای ذینفعان، رهبری هزینه رقابتی، دستیابی به برند برتر ایرانی و کمینه سازی ریسک در سرمایه گذاری، بنا نموده است. این فلسفه در قالب برنامه راهبر تشریح و اجرا می گردد :

رشد متوازن و مستمر

گروه سایپا از طریق برنامه ریزی جامع و کامل و حذف موانع موجود توسعه ، در جهت رشد متوازن و مستمر خود گام بر می دارد. این گروه رشد متوازن را در دو حوزه زیر مورد توجه قرار داده است:

  • توسعه کسب و کار
  • منابع انسانی
ارزش پایدار برای ذینفعان

گروه خودروسازی سایپا با هدف ایجاد تاثیرات مثبت اقتصادی, اجتماعی و زیست محیطی فعالیت های زنجیره ارزش خود را به صورت اثربخش مدیریت می کند تا از آن طریق ارزش پایدار برای ذینفعان خود ایجاد نماید. در همین خصوص توجه به موارد زیر ضروری است:

  • ایجاد ارزش پایدار در زنجیرة صنعت خودرو
  • ایجاد و توسعه فرصت برای مشتریان
  • ایجاد منافع پایدار برای سهامداران
  • ایجاد منافع پایدار برای کارکنان
هزینه رقابتی

گروه خودروسازی سایپا به دنبال رهبری هزینه در بازار رقابتی خوردو می باشد. برای این منظور افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌های اصلی مد نظر بوده است. این هدف از طریق اقدامات زیر محقق می گردد:

  • مدیریت بهای تمام شده
  • صرفه جویی در مقیاس
  • استفاده از روش‌های نوین تامین منابع مالی

 

برند برتر ایرانی

گروه خودروسازی سایپا از طریق ایجاد یک نام تجاری با هویت ویژه و‌ خلق ارزش خاص برای مشتریان داخلی که به سادگی توسط رقبا قابل تقلید نیست، برند خود را در بازار داخلی ارتقا داده است و جهت شناخته شدن به عنوان برند برتر ایرانی موضوعات زیر را مورد توجه قرارداده است:

  • طراحی محصول منطبق با نیاز مشتریان
  • ارایه خدمات متمایز به مشتریان
  • توجه به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی
ریسک کمینه در سرمایه‌گذاری‌ها

تاثیراتی که موجب بروز عدم قطعیت در چگونگی و زمان دستیابی به اهداف می شود از طریق برنامه ریزی منسجم و مدیریت ریسک کاهش یافته، تا از این طریق ریسک سرمایه گذاری در گروه خودروسازی سایپا به حداقل برسد. موارد قابل توجه در این خصوص به شرح زیر می باشد:

  • افزایش بازده منابع در اختیار گروه
  • تقویت ارزش سهام گروه سایپا
  • متنوع‌سازی کسب‌وکار و افزایش ارزش پرتفوی گروه
  • منبع : تیبا 

از نظر سایپا یدک افزایش رضایت مشتریان در تلاش نمایندگی هاست

شرکت «سایپا» تولید کننده خودروهایی خوبی نظیر : «سراتو» و «تیبا» و… است و کسب اطلاع از خدمات دهی آن ها مفید خواهد بود . لازم به ذکر است که خودروی «سراتو» اخیرا به سبد محصولات این کمپانی افزوده شده است .

بیانات جناب مدیر عامل «سایپا یدک» در خصوص رابطه نمایندگی ها و رضایت مشتریان :

ایشان بیان داشتند که اگر ما شاهد افزایش و به طور کلی شاهد تحول در مقدار رضایت مشتریان از محصولات «سایپا» هستیم به دلیل تلاش ها و کوشش هایی هست که شبکه های نمایندگی ها این شرکت دارند .

بنابر گزارش ارائه شده توسط «سایپا یدک» :

سخنان جناب علیشاهی در مصاحبه ای که با رییسان انجمن های صنفی نمایندگی ها داشته است :

یکی از با اهمیت ترین برنامه هایی که ما تدارک دیده ایم بالا بردن میزان رضایت مشتریان از طریق رونق دادن به کسب و کار نمایندگی ها و اقتصادی کردن خدمات است که در این برنامه همه تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا به خوبی بتوانیم برنامه را پیاده نماییم .

وی ادامه داد: مدیرعامل گروه سایپا تاکید و توجه ویژه‌ای به خدمات پس از فروش دارد و امسال نیز از سوی دکتر جمالی سال توسعه اعتماد و افزایش رضایت مشتری نامگذاری شده است.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: نگاه دکتر جمالی به خدمات، تحول گرایانه و جدید است و ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش سایپا ضمن بهره مندی از رهنمودهای ایشان، باید از این نوع نگاه و رویکرد نو به عنوان یک فرصت برای افزایش کیفیت خدمات استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی و نقش موثر انجمن‌های صنفی در این موفقیت، گفت: در طرح امداد نوروزی امسال شاهد کاهش میانگین زمان انتظار مشتریان بودیم. ضمن اینکه عملیات امدادی برای خودروهای گارانتی ۲۸ درصد کاهش یافت که بیانگر افزایش کیفیت تولیدات است.
علیشاهی در ادامه گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و تلاش های دولت خدمتگزار شرایط اقتصادی مناسبتری در سال جدید پیش بینی می شود که نوید بخش روزهای بهتری برای صنعت خودروسازی کشور است.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مفهوم اقتصاد مقاومتی در ارائه خدمات مطلوب و رضایت مشتری تجلی پیدا می کند و به این واسطه، ضمن کمک به افزایش تولید، در ایجاد اشتغال برای جوانان نیز سهیم هستیم.
علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در سال جاری مدیریت و اصلاح زنجیره تامین در دستور کار قرار خواهد گرفت تا قطعات با کیفیت و قابلیت رقابت برای شبکه تامین شود.
وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی در کارگروه های تخصصی بازرگانی و تامین در دست بررسی است که در نتیجه تصویب آنها، قطعات سایپایدک با قیمت و کیفیت رقابتی وارد بازار خواهند شد.
پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، غلامرضا محمدی قائم مقام مدیرعامل نیز در سخنانی با اشاره به رشد قابل قبول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا در ماه های اخیر، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها و آمار موجود، رضایت مشتریان از خدمات نمایندگی‌ها در چند ماه اخیر رشد خوبی داشته و ما تا دستیابی به رضایت مطلوب مشتریان، این هدف را با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به توسعه فروش کارت طلایی برای تمامی خودروهای تولیدی گروه سایپا، گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان، ارائه خدمات سریع در نمایندگی‌ها توسعه یافته و خدمات صافکاری و نقاشی تقویت خواهد شد تا متناسب با توسعه فروش کارت طلایی، خدمات مورد نیاز آن نیز در شبکه توسعه یابد.
همچنین رمضان شرقی، قائم مقام مدیرعامل سایپایدک نیز در سخنانی با اشاره به تحقق برنامه فروش قطعات یدکی در سال گذشته، گفت: در ۶ ماهه اول امسال باید ۵۰ درصد برنامه پیش بینی شده محقق شود که شبکه نمایندگی‌ها نقش بزرگی در این زمینه دارند؛‌ به همین منظور کارگروههایی برای تامین قطعه متشکل از نمایندگی‌ها تشکیل خواهیم داد.
بنابراین گزارش،‌ در این نشست روسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا در سخنان جداگانه ضمن تقدیر و تشکر از رویکردهای مثبت سایپایدک، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای افزایش تعامل و بهبود فرآیندها در سال جاری پرداختند.

منبع : سراتو کیا 

معرفی از پژو پارس اتوماتیک با موتور TU5

هم در مبحث قطعه های به کار گرفته شده در خودروی «پژو پارس» اتوماتیک و هم در مقوله ساخت و مونتاژ این خودرو وجود کیفیت خوب و مناسب در اتومبیل «پژوپارس» هویدا است .

خودروی «پژو پارس» اتوماتیک علاوه بر داشتن کیفیت از تجهیزات و امکانات زیادی هم برخوردار است .

خودروی «پژو پارس» محصول شرکت اتومبیل سازی «ایران خودرو» در کنار داشتن امکانات و تجهیزات متعدد و همچنین داشتن کیفیت در ساخت و مونتاژ آن از قیمتی مناسب و خوب برخوردار است .

همه موارد گفته شده در بالا باعث شده است که این خودرو فروش خوبی را برای شرکت «ایران خودرو» رقم بزند و طرفداران بی شماری برای این خودرو به میان آیند .

«پژو پارس» اتوماتیک به موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۰۵ اسب بخار مجهز است که در عین آلایندگی کم و مصرف سوخت پایین، به راحتی می تواند این خودرو را به سرعت های بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گیری قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کند.

تجهیزات به کار گرفته شده در این محصول نظیر موتور با سیستم سوخت پاششی (Injection) ، فرمان تقویت شده ، آینه های خارجی با کنترل برقی ، کولر با خنک کنندگی مناسب و … ضمن فراهم نمودن آسایش بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای کنترل آلودگی و مصرف روز دنیا مطابقت دارد.

مشخصات فنی خودروی پژو پارس اتوماتیک TU5 :

نوع موتورTu5
حجم موتور (cc)۱۵۸۷
حداکثر توان موتور (hp)۱۰۸ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (Nm)۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
نسبت تراکم۱۰٫۵
تعداد سوپاپ۱۶
نوع سوخت سازگاربنزین بدون سرب اکتان۸۷ و ۹۵
سیستم انژکتوریپاشش چند نقطه ای
استاندارد حد آلایندگیکلاس ۲۸۷۰۴: یورو۳، کلاس ۲۸۷۰۵: یورو۴
حداکثر سرعت (km/h)۱۸۷
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه)۱۴٫۲
سیستم انتقال قدرتگیربکس اتومات (AL4) بدون تیپ ترونیک
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) در شهر (لیتر)۱۱٫۲
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) خارج شهر (لیتر)۶٫۳۸
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) ترکیبی (لیتر)۸٫۱۵
طول خودرو (mm)۴۴۹۸
عرض خودرو(mm)۱۷۰۴
ارتفاع خودرو (mm)۱۴۱۰
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm)۲۶۷۱
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg)۱۲۱۵
گنجایش مخزن سوخت (لیتر)۷۰
حجم فضای صندوق عقب (دسی متر مکعب)۴۷۰

قیمت چری آ ۱۵ | CHERI A15

یکی دیگر از خودروهای چینی موجود در کشور ایران خودروی «چری آ۱۵» است . خودروی «چری آ۱۵» از سال ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۰ در دست تولید بود و هم اکنون دیگر تولید این خودرو متوقف شده است .

با علم به آنکه تولید خودروی «چری آ۱۵» در حال حاضر دیگر متوقف شده است پس از قیمت نو این خودرو هم خبری نیست ولی این اتومبیل چینی را در صورت تمایل می توانید به صورت دست دوم و با قیمتی در حدود ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان خریداری نمایید . ولی بهتر است پیش از خرید آن همه تحقیقات لازم را کرده و سپس اقدام به خریدن نمایید .

کیفیت ساخت خودروی «چری A15» پایین است و قطعات آن در حال حاضر کمیاب شده است ولی با این حال با شنیدن نظرات مالکان این خودرو مشاهده می شود که برخی ها خیلی زیاد هم از این خودرو راضی هستند .

گروه صنعتی «کرمان موتور» یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع «خودروسازی کرمان» برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ ابوالفضل سجادی بود.

کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان خودرو به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد سه شرکت دیگر راین خودرو، بم خودرو و مدیران خودرو، در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ایهیوندای و خودروهای ارزان قیمت چینی شرکت لیفان برآمد. بحران‌های مالی کرمان خودرو همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی ایرانی موجب شد تا در ۱۳۸۳ مبلغ ۹۲٫۰۶۶۶ میلیون دلار ازحساب ذخیره ارزی به این شرکت پرداخت شود.

حدود نیمی از سهام شرکت کرمان خودرو متعلق به مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین و نیمی دیگر متعلق به  سازمان عمران کرمان است و چهار درصد سهام این شرکت از بدو تأسیس به گروهی از مدیران فنی تعلق داشته است. شرکت خودرو سازی کارمانیا زیر مجموعه شرکت کرمان موتور است که محصولات Bydd چین را در ایران به فروش می رساند.

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از:

  • ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات.
  • انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد.

شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند.

پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه  همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود.

مهمترین استراتژی شرکت قرارداد با شرکت لیفان در سال ۸۶ و تولید خودروی لیفان ۵۲۰ بود که در سال ۸۷ روانه بازار شد. بعد از آن لیفان ۵۲۰۰ آی به بازار عرضه گردید که با استقبال کم نظیری روبرو شد. پس  از آن شرکت کرمان موتور در راستای جلب نظر مشتریان و گرفتن قسمت بیشتری از بازار خودرو در اواخر سال ۸۹ لیفان ۶۲۰ با موتور ۱٫۶ لیتر را تولید و روانه بازار نمود و هم اکنون تولید این خودرو با موتور ۱٫۸ لیتر و امکانات رفاهی بیشتر ادامه دارد.

شرکت کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خود خودروی شاسی بلند ایکس ۶۰ را در سال ۹۱ تولید و عرضه کرد و می توان آن را یکی از پرفروش ترین های بازار در کلاس خود نامید.

از مهمترین استراتژی های دیگر شرکت ، قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی چین به نام شرکت جی ای سی در سال ۸۸ بود که حاصل آن تولید خودرو جی ۳ در سال ۸۹ و جی ۵ در سال ۹۲ بود که پس از آن جی ۵ اتومات با موتوری قوی تر و امکاناتی بیشتر به این خانواده پیوست.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی J5 ، در اواخر سال ۹۳ خودروی S5 که یک خودروی شاسی بلند از شرکت JAC میباشد به بازار عرضه گردید. این اولین خودروی تولیدی در ایران است که دارای گیربکس ۶ دنده دستی با موتور ۲۰۰۰cc توربو میباشد. شرکت کرمان موتور قصد دارد که خودروی S5 اتوماتیک را با تجهیزات کاملتری از مدل دنده معمولی به بازار عرضه نماید. از دیگر پروژه های شرکت کرمان موتور در سال ۹۴، خودروی Lifan X50 بود که در دو مدل CVT و دنده معمولی به بازار عرضه گردید. این خودرو Cross Over (نیمه شاسی بلند) با هدف توجه به گروه مشتریان جوان، طراحی و عرضه گردیده است که در نوع خود در بازرا ایران رقیب ندارد.

مسئولین و دست اندرکاران شرکت کرمان موتور به پشتوانه تجارب خود در این سال ها، توسعه و گسترش تولیدات خود را همگام با تکنولوژی روز جهان مد نظر قرار داده اند و تا دستیابی به این هدف از پا نخواهند نشست.

منبع : کرمان خودرو 

قیمت ام وی ام 110 اس | MVM 110 S

کمپانی «ام وی ام» خودروهای متنوع و گوناگونی را به تولید رسانیده است . یکی از خودروهایی که اخیرا این کمپانی تولید و عرضه کرده است خودروی «MVM 110 s» یا همان «ام وی ام 110» جدید است که از استقبال خوبی هم برخوردار شده است که البته ناگفته نماند که بیشتر طرفداران آن هم بانوان هستند حال در ذیل می خواهیم قیمت این خودرو را بیان نماییم :

خودروی «ام وی ام 110 S» در حال حاضر با قیمتی در رنج 30.500.000 تومان در بازار و همچنین نمایندگی ها به فروش می رسد .

خودروهای چینی در زمینه ایمنی شهرت خوبی ندارند ولی در کمال تاسف این مسئله حیاتی با توجه به وضعیت اسف بار ایمنی خودروهای تولید داخل و ایرانی، از اهمیت چندانی برای عموم ایرانیان برخوردار نیست.

به هرحال در ایران نیز متاسفانه شماری از خودروهای چینی با وضعیت ایمنی فوق العاده ضعیف عرضه شده اند و در کمال تعجب سازمان های ذی ربط از جمله سازمان استاندارد نیز ظاهرا اهمیتی برای این مسئله قائل نیست.

نسل قبلی ام وی ام 110 که برای حدود 10 سال در ایران عرضه می شد و یک کپی تمام عیار از دوو ماتیز به حساب می آمد، یکی از همین خودروهای فوق العاده نا ایمن بود که در تست های تصادف، نتایج افتضاحی را کسب کرده است.

با این حال اخیرا و در سال 2015 نسل جدید این خودرو (در بازار جهانی به اسم چری IQ) عرضه شده است که ظاهرا در زمینه ایمنی از سلف خود بهتر شده است.

شاهد این مدعا، تست تصادف نسل جدید توسط سازمان لاتین ان کپ است، که البته بر روی خودرو پایه و فاقد ایربگ انجام شده است

هرچند نتیجه این تست نیز مانند تست ایمنی بر روی تمام خودروهای فاقد ایربگ دیگر صفر ستاره ایمنی بوده است و این نتیجه با حاصل تست تصادف نسخه قبلی مشابهت کامل دارد، اما تفاوت ایمنی این دو نسل از مقایسه تصاویر کاملا مشخص است.

آنجا که نسل قبلی دچار تابیدگی سقف و ستون جلو و رکاب های جانبی شده است ولی برای نسل جدید ظاهرا کابین محکم تر به نظر می رسد و چنین نقاط ضعف پر رنگ و محسوسی نیز دیده نمی شود.

به هرحال هنوز تست تصادف نسخه مجهز به ایربگ انجام نشده و از روی تصویر نمی توان میزان ایمنی این خودرو را حدس زد اما در مقایسه با سایر خودروها می توان حدس زد که این مدل بر خلاف نسخه قبلی می تواند ایمنی حداقلی سرنشینان را برای تردد درون شهری تامین کند و چند ستاره ای را بدست آورد.

مهمترین نکته این است که ام وی ام 110S حتی در این نسخه جدید هم خودرو مناسب تردد برون شهری و سفر نیست و تنها برای زندگی شهری کاربرد دارد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، اینجا هم رکاب خودرو دچار تغییر شکل شده و ستون A نیز خمشی قابل مشاهده را تجربه کرده است.

به جز مشخصات ایمنی پیشرانه 1.0 لیتری و 68 اسب بخاری این مدل نیز با تنها 93 نیوتن متر گشتاور، شرایط چندان جالبی برای استفاده سنگین در سفرهای خانوادگی ندارد.

در نهایت جالب است بدانید ام وی ام 110 اس با قیمت حدودی اندکی بیشتر از 30 میلیون تومان از نظر ظاهری شباهت هایی با تویوتا آیگو دارد، اما یک خودرو چینی تمام عیار با عرضه محدود در برخی کشورهای در حال توسعه محسوب می شود.

منبع : ام وی ام