دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

ایساکو و انواع سرویس های محصولات ایران خودرو

خودروی «پژو ۴۰۵» که محصول دیگری از کمپانی «ایران خودرو» است از سرویس های که شرکت «ایساکو» برای محصولات «ایران خودرو» ارائه می نماید برخوردار است . حال در این مقاله می خواهیم به انواع سرویس هایی که «ایساکو» به محصولات «ایران خودرو» مانند : «پژو ۴۰۵» و «سمند» و … می دهد بپردازیم .

یکی از سرویس های که «ایساکو» به مشتریان ارائه می دهد سرویس PDS است که در این نوع سرویس دهی در زمان تحویل دادن خودرو به مشتریان خدماتی شامل : آموزش دادن و تحویل دادن محصولات به صورت کیفی و کمی و تحویل دادن مدارک و معرفی نمودن هم به مشتریان ارائه می گردد .

ارائه سرویس PDS به مشتریان «ایران خودرو» توسط نمایندگی ها و یا مبادی مجاز صورت می گیرد .

همچنین بسیاری از اطلاعات مورد نیاز، از طریق دفترچه “راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی” در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

ارائه خدمات پس از فروش به خودرو:

ارئه خدمات به خودروها در دوران گارانتی و وارانتی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد:

ارائه خدمات تعمیرگاهی:

خدمات تعمیرگاهی و قطعات یدکی مورد نیاز حین تعمیر، توسط نمایندگیهای مجاز ایران‌خودرو ارائه می‌گردد و پیشنهاد می‌گردد با توجه به تخصصی بودن خدمات، حتما جهت دریافت خدمات اصل، به نمایندگی‌های مجاز مراجعه فرمایید (لیست نمایندگی‌های مجاز روی سایت ایساکو  www.isaco.ir قرار دارد).

توصیه۱:
با توجه به اینکه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه  سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد و مشتریان وفادار از سرویس‌ها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایکوکارت استفاده نمایید.

توصیه۲:
مشتریان محترم می‌توانند بمنظور دریافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهای ذیل به نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه نمایند:
–    استفاده از Isaco Mobile Application (سامانه تلفن همراه ایساکو)
–    مراجعه به سایت ایساکو  www.isaco.ir
–    تماس با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰
–    مراجعه به نمایندگی مجاز یا تماس تلفنی با نمایندگی جهت اخذ نوبت.

انجام طرح های خاص :

با توجه به سیاستهای شرکت در راستای مشتری مداری، اجرای طرح‌های خاص خدمات پس‌از فروش از طریق نمایندگیها، برای گروههای مختلف مشتریان و در مقاطع زمانی مشخص برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی می‌گردد.

ارائه خدمات سیار:

ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰

ارائه خدمات طلایی :

در صورت تمایل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلایی و دریافت اشتراک این خدمات، مشترک خدمات طلایی می‌تواند بسته به سطح خدمت (یک ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتی نظیر خدمات امداد سیار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرویس‌های ادواری، سرویس در محل،  تعویض خودروی خسارت دیده، هزینه توقف خودرو در نمایندگی و . . .  بهره‌مند گردد. اطلاعات بیشتر در سایت emdadkhodro.com قرار دارد.

تصمیم گیری شود:
پس از انقضاء اعتبار خدمات طلایی مندرج بروی کارت و درصورت تمایل به تمدید خدمات طلایی، مشتری می‌تواند از طریق ۱- پیامک به شماره . .   ۲- وب سایت شرکت امداد خودرو . . . . ۳- مراجعه به نمایندگیهای ایران خودرو ۴-دفاتر منطقه‌ای ایساکو یا دفاتر امداد خودرو از تمدید اعتبار خدمات طلایی اطمینان حاصل نماید.

عرضه قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکت ایساکو:

قطعات و لوازم یدکی خودرو که در تعمیر و سرویسهای دوره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند در فروشگاههای مجاز ایران‌خودرو عرضه‌می‌گردند و دارندگان خودرو می‌توانند برای دریافت قطعات و لوازم یدکی اصل به این فروشگاهها مراجعه نمایند. لیست فروشگاههای مجاز روی سایت ایساکو  www.isaco.ir قرار دارد).

منبع : پژو 405

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.