خودروی «پژو ۴۰۵» که محصول دیگری از کمپانی «ایران خودرو» است از سرویس های که شرکت «ایساکو» برای محصولات «ایران خودرو» ارائه می نماید برخوردار است . حال در این مقاله می خواهیم به انواع سرویس هایی که «ایساکو» به محصولات «ایران خودرو» مانند : «پژو ۴۰۵» و «سمند» و … می دهد بپردازیم .
یکی از سرویس های که «ایساکو» به مشتریان ارائه می دهد سرویس PDS است که در این نوع سرویس دهی در زمان تحویل دادن خودرو به مشتریان خدماتی شامل : آموزش دادن و تحویل دادن محصولات به صورت کیفی و کمی و تحویل دادن مدارک و معرفی نمودن هم به مشتریان ارائه می گردد .
ارائه سرویس PDS به مشتریان «ایران خودرو» توسط نمایندگی ها و یا مبادی مجاز صورت می گیرد .
همچنین بسیاری از اطلاعات مورد نیاز، از طریق دفترچه “راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی” در اختیار مشتری قرار میگیرد.
ارائه خدمات پس از فروش به خودرو:
ارئه خدمات به خودروها در دوران گارانتی و وارانتی به روشهای متنوعی صورت میپذیرد:
ارائه خدمات تعمیرگاهی:
خدمات تعمیرگاهی و قطعات یدکی مورد نیاز حین تعمیر، توسط نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو ارائه میگردد و پیشنهاد میگردد با توجه به تخصصی بودن خدمات، حتما جهت دریافت خدمات اصل، به نمایندگیهای مجاز مراجعه فرمایید (لیست نمایندگیهای مجاز روی سایت ایساکو www.isaco.ir قرار دارد).
توصیه۱:
با توجه به اینکه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد و مشتریان وفادار از سرویسها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایکوکارت استفاده نمایید.
توصیه۲:
مشتریان محترم میتوانند بمنظور دریافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهای ذیل به نمایندگیهای سراسر کشور مراجعه نمایند:
– استفاده از Isaco Mobile Application (سامانه تلفن همراه ایساکو)
– مراجعه به سایت ایساکو www.isaco.ir
– تماس با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰
– مراجعه به نمایندگی مجاز یا تماس تلفنی با نمایندگی جهت اخذ نوبت.
انجام طرح های خاص :
با توجه به سیاستهای شرکت در راستای مشتری مداری، اجرای طرحهای خاص خدمات پساز فروش از طریق نمایندگیها، برای گروههای مختلف مشتریان و در مقاطع زمانی مشخص برنامهریزی و اطلاعرسانی میگردد.
ارائه خدمات سیار:
ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰
ارائه خدمات طلایی :
در صورت تمایل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلایی و دریافت اشتراک این خدمات، مشترک خدمات طلایی میتواند بسته به سطح خدمت (یک ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتی نظیر خدمات امداد سیار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرویسهای ادواری، سرویس در محل، تعویض خودروی خسارت دیده، هزینه توقف خودرو در نمایندگی و . . . بهرهمند گردد. اطلاعات بیشتر در سایت emdadkhodro.com قرار دارد.
تصمیم گیری شود:
پس از انقضاء اعتبار خدمات طلایی مندرج بروی کارت و درصورت تمایل به تمدید خدمات طلایی، مشتری میتواند از طریق ۱- پیامک به شماره . . ۲- وب سایت شرکت امداد خودرو . . . . ۳- مراجعه به نمایندگیهای ایران خودرو ۴-دفاتر منطقهای ایساکو یا دفاتر امداد خودرو از تمدید اعتبار خدمات طلایی اطمینان حاصل نماید.
عرضه قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکت ایساکو:
قطعات و لوازم یدکی خودرو که در تعمیر و سرویسهای دورهای مورد استفاده قرار میگیرند در فروشگاههای مجاز ایرانخودرو عرضهمیگردند و دارندگان خودرو میتوانند برای دریافت قطعات و لوازم یدکی اصل به این فروشگاهها مراجعه نمایند. لیست فروشگاههای مجاز روی سایت ایساکو www.isaco.ir قرار دارد).
منبع : پژو 405