دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

قیمت سمند سورن ELX جدید موتور EF7

خودروی «سمند سورن» ELX جدید با ویژگی هایی که در ذیل بیان می گردد و با قیمتی معادل ۳۷۴,۴۲۰,۰۰۰ ریال در نمایندگی های ایران خودرو به صورت اینترنتی به فروش می رسد .

ویژگی های خودروی «سمند سورن ای ال ایکس» جدید EF7 :

خودروی «سمند سورن» ای ال ایکس جدید همراه با موتور EF7 از نوع بنزین سوز و دارای کیسه هوای راننده و همچنین کیسه هوای سرنشین و همچنین دارای رینگ های  آلومینیومی و نهایتا دارنده یورو 4 .

مزایایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است شامل :  بیمه شخص ثالث و کارت طلایی و سرویسهای امدادی سه ستاره است .

پس از عرضه محصول مدرن «سورن» ELX که به عنوان خودرو موفق برند ملی شرکت «ایران خودرو» در بازارهای داخلی و خارجی ارائه شده است. تیپ کامل و به‏‏روزتر این محصول جهت تداوم حضور در بازارهای مختلف و گسترش برند ملی ضرورت یافت. و این گونه شد که شرکت سازنده به فکر خودرویی جدید تر افتاد .
خودروی سورن ELX جدید، نشانگر تعهد شرکت ایران خودرو به مقوله­ ی ایمنی و احترام به سلایق مشتری  برای برخورداری از محصولی مدرن است.کلید ورود به بازارهای صادراتی موفقیت در تست­های ایمنی است و سورن ELX جدید توانسته با موفقیت تست­های مختلف ایمنی را پشت سر بگذارد و گواه آن دریافت تاییدیه ایمنی از موسسه IDIADA اسپانیا (از معتبرترین مراکز تست خودرو) است. این خودرو می­تواند با تکیه بر 333 محور کلیدی «مدرن بودن»، «ایمنی و آسایش» و «تجهیزات و امکانات مناسب »، توجه خریداران ایرانی را به خود جلب نموده و انتظار خانواده­های ایرانی را برای در اختیار داشتن خودرو مدرن و شایسته، مطابق با استانداردهای روز، برآورده نماید.
از مزایای دیگر این خودرو، برخورداری از کارت طلایی خدمات پس از فروش است که دارنده این خودرو ضمن بهره­مندی از خدمات مختلف در سراسر کشور به صورت رایگان و سریع، از خدمات بیمه بدنه نیز بهره­مند خواهد بود.

تجهیزات رفاهی، ایمنی و ویژگی­های خودرو سورن ELX جدید (57511) :

غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و هندزفری موبایل
سیستم صوتی جدید یکپارچه با رمز ضد سرقت، هندزفری موبایل و خروجی SUB Woofer
طراحی جدید و یکپارچه پنل وسط داشبورد
آینه های جانبی برقی راهنمادار و تاشو اتوماتیک
شیشه های بالابر برقی هوشمند (مجهز به آنتی­ترپ و پاور ویندو)
شیشه­های سولار(ضد اشعه مضرUV)
رینگ آلومینیومی طرح جدید

خودروی سورن ELX توربوشارژ (58201)   ایمن ، چابک و مدرن

شرکت ایران خودرو در راستای افزایش کارایی قوای محرکه خودرو سورن اقدام به تولید و عرضه خودروی جدید سورن مجهز به موتور توربو شارژ نموده است. سامانه توربوشارژ این خودرو ضمن ایجاد قدرت و شتاب بالاتر، راندمان مصرف سوخت و میزان احتراق سوخت را بهینه‏ تر نموده و این وضعیت نهایتاً به کاهش مصرف سوخت خودرو منتج شده است. در واقع مشتریان این خودرو ضمن برخورداری از زیبایی، ایمنی و تجهیزات مناسب خودرو از موتور پرقدرت و کم مصرف بهره خواهند برد.

مهمترین ویژگی­های خودرو سورن توربوشارژ شامل:

1-     افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور
2-     افزایش راندمان و بهره‏وری سوخت در کنار کاهش مصرف سوخت و آلایندگی  کمتر
3-     دارای تجهیزات ایمنی و رفاهی مناسب
4-     مورد پسند خانواده ها و جوانان

 منبع : سمند 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.