دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

قیمت کیا کادنزا | KIA KADENZA

در میان محصولات کمپانی «کیا موتورز» یک خودرو به نام «کیا کادنزا» وجود دارد که یک خودروی سدان بزرگ است و جزو خودروهای لوکس به شمار می رود .

رقبای این خودرو زیاد هستن و چندان فرصتی به این خودرو برای به نمایش گذاشتن خود نمی دهند .

نسخه 2017 خودروی «کیا کادنزا» از زیبایی و تجهیزات خوبی بهره مند بود اما باز هم به دلیل وجود رقبایی که برای آن وجود داشت چندان مورد توجه قرار نگرفت به دنبال آن همه منتظر بودند تا کمپانی «کیا موتورز» قیمت این خودرو را اعلام کند تا شاید قیمتی که برای این خودرو اعلام میدارند سبب شود تا این خودرو از رقیبان خود پیشی بگیرد .

کیا کادنزا 2017 در سه مدل ارائه خواهد شد. مدل های پریمیوم، تکنولوژی و محدود هر کدام دارای پکیج هایی انتخابی خواهند بود که انتخاب آنها در قیمت تمام شده خودرو تاثیر گذار می باشد. کادنزا 2017 پریمیوم با قیمت پایه 32890 دلار به فروش خواهد رسید که 950 دلار از ارزان ترین مدل کادنزا 2016 نیز ارزانتر است.

این مدل دارای دو پکیج لوکس با قیمت افزوده 3000 دلار و پکیج سانروف پانورامیک با قیمت افزوده 1000 دلار خواهد بود. پکیج لوکس شامل سیستم صوتی با 12 بلندگو Harman Kardon و آینه بغل های برقی و سیستم دستیار پارک عقب خودرو می باشد و پکیج سانروف پانورامیک همانطور که از نامش مشخص است شامل یک سانروف پانورامیک بزرگ به همراه سایه بان برقی و همینطور نورپردازی LED داخل خودرو است.

مدل تکنولوژی دارای تجهیزاتی مانند سیستم هوشمند ترمز اضطراری و هشدار برخورد از روبرو است و قیمت آن از 39890 دلار آغاز می شود.

مدل محدود که لوکسترین مدل کادنزا 2017 خواهد بود علاوه بر تمامی تجهیزات دو مدل قبل دارای صندلی هایی با روکش چرم Nappa و نمایشگر روی شیشه جلو و سیستم باز کردن صندوق خودرو بدون کلید از فاصله نزدیک و قابلیت های دیگری است که با تمامی آنها قیمت این خودرو از 45290 دلار شروع خواهد شد.

در این بازه قیمت کیا کادنزا 2017 رقبایی مانند نیسان ماکسیما جدید، تویوتا آوالون و بیوک لاکروس خواهد داشت که به نظر می رسد به راحتی بتواند آنها را پشت سر بگذارد و فروش خوبی بدست بیاورد.

منبع : کیاموتورز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.