در 19ام فروردین ماه سال 1396 کمپانی «ایساکو»به عنوان ارائه دهنده خدمات بعد از فروش شرکت ایران خودرو طرح اتو کلیک خود را با 20 درصد تخفیف به مشتریان عرضه داشته است (به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب) .
طرح اتو کلیک شرکت «ایساکو» همان طرح خدمت فوری در محل است که برای کم شدن زمان مصرفی از سوی مشتریان و همچنین پایین آمدن هزینه ها و در نهایت رفاه حالشان در نظر گرفته شده است .
این طرح اتو کلیک را مدت زمانی است که ایساکو در سطح شهر تهران به انجام درآورده است .
در این سرویس که از طریق موبایل اپلیکیشن ایساکو قابل سفارشگذاری است، امکان تعویض روغن و فیلترهای خودرو در هر آدرسی که مشتری درخواست کند، وجود دارد.
در حال حاضر این طرح فقط در شهر تهران اجرا میشود و در آینده نزدیک در شهرستان ها نیز قابل دسترسی خواهد بود.
مشتریان می توانند، برای ثبت درخواست سرویس خود، پس از نصب موبایل اپلیکیشن ایساکو از طریق لینکهای مربوطه ، گزینه «اتوکلیک» را انتخاب نمایند و پس از مشخص کردن محل مورد نظر روی نقشه امکان دریافت خدمات را خواهند داشت. .
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملکرد نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار می گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد.
این شرکت با اجرای برنامههای مصوب توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
سید رضا حسینی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
وی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از کادر آموزش فنی شرکت ایساکو برگزار شد با حضور مدیران، صاحبنظران، فعالان و دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش به بررسی آخرین دستاوردهای علمی و معرفی استانداردهای پیشرفته جهانی و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری پرداختند.
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد
هدف اینکه شرکت «ایساکو» به عنوان کمپانی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو از نمایندگی های سرتاسر کشور بازدید به عمل می آورد آن اعلام شده است که قصد برابر سازی کیفیت خدمات پس از فروش این کمپانی را در همه جای کشور دارند .
بازدید های سر زده شرکت «ایساکو» پس از شهر های تهران و کرج و مشهد و اهواز و آبادان به شهر یزد رسیده است.
طرح بازدید های سرزده از نمایندگی های ایران خودرو در همه جای کشور درست همزمان با برگزاری جشنواره خدمات نوروزی شروع گردید .
در ادامه طرح نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایرانخودرو، مدیرعامل شرکت ایساکو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه این خدمات به محصولات ایران خودرو در استان یزد بازدید کردند.
سیدرضا حسینی در بازدیدهای سرزده هفتگی از استانهای مختلف کشور این بار به استان یزد رفت و علاوه بر بازدید چند نمایندگی در این استان، نحوه ارائه خدمات امدادی در شهرها و جاده های این استان را ارزیابی کرد.
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از کادر آموزش فنی شرکت ایساکو برگزار شد با حضور مدیران، صاحبنظران، فعالان و دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش به بررسی آخرین دستاوردهای علمی و معرفی استانداردهای پیشرفته جهانی و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری پرداختند.
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد.
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملکرد نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار می گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد.
این شرکت با اجرای برنامههای مصوب توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
سید رضا حسینی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
وی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
مدیر عامل شرکت ایساکو در بازدیدهای سرزده خود برای بررسی کیفیت ارایه خدمات پس از فروش اینبار به استان گیلان سفر کرد.
سیدرضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو تاکید ویژهای بر اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود در شبکه خدمات دارد و به همین منظور از ابتدای سال جاری با همراهی گروهی از مدیران مجموعه به صورت سرزده از نمایندگیهای مجاز شهرهای مختلف بازدید میکند.
وی در این بازدیدها از منظر یک مشتری مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را در نمایندگی طی کرده و از نزدیک نحوه ارایه خدمات و چالشهای مشتریان را رصد می کند و پس از بازدیدها در جلساتی در دفاتر منطقهای به بررسی راهکارهای ممکن برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات میپردازد.
حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگیهای استان گیلان با یادآوری اهداف شرکت ایساکو در سال ۹۶ ـ رضایت مشتری، بهرهوری و انضباط مالی ـ گفت: امیدواریم دستاورد این بازدیدها که از شهرهای تهران و کرج شروع شد و به مشهد، آبادان، اهواز و یزد و اکنون شهر رشت رسیده است باعث ارتقاء میزان رضایت .مشتریان شود
به مناسبت هفته معلم و همچنین جهت قدر دانی از زحمات تیم آموزش فنی کمپانی «ایساکو» با یاری دانشگاه صنعتی شریف همایش مدرسین خدمات بعد از فروش برگزار گردید .
در این همایش مذکور به مسائلی از قبیل : شناساندن استانداردهای پیشرفته جهانی و رضایت مشتریان و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و بررسی آخرین دستاوردهای علمی پرداخته شد .
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با حضور دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش و کلیه فعالان در این حوزه و مدیران و صاحب نظران جهت تجلیل از گروه آموزشی شرکت «ایساکو» تشکیل گردید .
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد.
جشنواره خدمات نوروزی ایرانخودرو در بامداد شانزدهم فروردین ماه سال جاری در حالی پایان یافت که ۲۷۳۷ نمایندگی، فروشگاه، اکیپ و پایگاه امداد از ۲۵ اسفند سال ۹۵ برای خدمترسانی به هموطنان در آمادهباش به سر بردند.
مدیر عامل شرکت ایساکو در این باره گفت: پرسنل ۴۱۱ نمایندگی کشیک، ۲۳۳ فروشگاه و ۲۰۹۳ اکیپ امداد نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی، بتوانند در صورت نیاز، بهترین خدمات خودرویی را با کیفیت بالا دریافت کنند.
سید رضا حسینی همچنین گفت: در این طرح برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، علاوه بر نمایندگیهای یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال بودند، ۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان پرداختند، همچنین تعداد نمایندگیهایی که در تمام ایام تعطیل به صورت کامل آماده خدمترسانی بودند نیز بیش از ۱۸درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
وی افزود: آمارها حاکی است، در این ایام همکاران مرکز پاسخگویی ایرانخودرو با شیفت کاری شبانهروزی، به ۹۹درصد تماسهای مشتریان پاسخ دادند که این عدد در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۱۱درصد رشد داشته است. در نتیجه این مکالمات بیش از۷۶درصد مشتریان با حضور نیروهای امدادی و دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و نزدیک به ۲۴درصد خودروها به نمایندگیها منتقل شدند. گفتنی است، ۴٫۵درصد از این تماسها و خدمات ارائه شده، به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایرانخودرو تخصیص یافته است.
او اضافه کرد: با توجه به استقبال مشتریان از طرحهای پیش نوروزی همچون طرح بازدید رایگان قبل از سفر و همچنین افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، تعداد کل تماسها نسبت به سال گذشته ۷٫۵ درصد کاهش یافت اما موفق شدیم تعداد امدادهای ارائه شده را حدود ۱۱ درصد افزایش دهیم. همچنین میانگین زمان تعمیرات در نمایندگیها نیز کاهش ۲۶درصدی داشته است.
حسینی در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این طرح گفت: از اواسط سال ۹۵ جلسات متعددی برای تامین سبد قطعات و تجهیزات لازم طرح، در شرکت داشتیم و با آمادگی کامل طرح را در ۲۵ اسفند ۹۵ اجرایی کردیم. ستاد نوروزی ایساکو نیز به صورت مداوم در استانها و شهرهای مختلف کشور بر نحوه اجرای آن در مراکز خدماتی و جادههای کشور نظارت و پایش لازم را به عمل آوردند تا از کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به افزوده شدن ناوگان نوین ارائه خدمت فوری در محل ـ اتوکلیک ـ به شبکه خدمات پس از فروش گفت: امیدواریم با گسترش این فعالیت جدید خدماتی بتوانیم در ایجاد اشتغال در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، سهم مناسبی داشته باشیم و گام مفیدی در راستای فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب برداریم.
حسینی در پایان به بهبود تمام شاخصهای ارائه خدمات در ایام نوروز نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برنامهریزیهای صورت گرفته بتوانیم در افقی که برای سال جاری تعریف کردهایم نیز رشد قابل توجهی داشته باشیم و میزان شاخص رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.
گفتنی است، مدیر عامل ایساکو در راستای کنترل کیفیت عملیات خدمترسانی در ایام نوروز ۹۶، چندین بار به صورت سرزده از برخی نمایندگیها و اکیپهای امدادی در تهران، کرج، مشهد، اهواز و آبادان بازدید کرد و ضمن بررسی شرایط با چند مشتری که در این مراکز حضور داشتند به گفتگوی حضوری و تلفنی پرداخت. به طور کلی تعداد بازدید مسئولین از شبکه خدمات در این ایام، نسبت به سال گذشته ۲۷۶درصد رشد یافت.
در تاریخ 16 ام فروردین ماه سال 1396 طرح خدمات نوروزی شرکت ایران خودرو و نماینده رسمی اش «ایساکو» خاتمه یافت .
طبق سخنانی که مدیر عامل «ایساکو» بیان نموده است همه پرسنل ها در این طرح سعی و کوشش کردند که مسافران در کمال اطمینان به سفر بروند و اگر نیاز پیدا کردند بتوانند خیلی زود و راحت از خدمات استفاده نمایند.
در این طرح مذکور فروشگاه و نمایندگی و پایگاه امداد و اکیپ به تعداد 2737 در حالت آماده باش بوده اند .
طرح نوروزی مذکور از تاریخ 25 اسفند ماه سال 95 الی 16 فروردین سال 96 فعال بوده است .
سید رضا حسینی همچنین گفت: در این طرح برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، علاوه بر نمایندگیهای یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال بودند، ۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان پرداختند، همچنین تعداد نمایندگیهایی که در تمام ایام تعطیل به صورت کامل آماده خدمترسانی بودند نیز بیش از ۱۸درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
وی افزود: آمارها حاکی است، در این ایام همکاران مرکز پاسخگویی ایرانخودرو با شیفت کاری شبانهروزی، به ۹۹درصد تماسهای مشتریان پاسخ دادند که این عدد در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۱۱درصد رشد داشته است. در نتیجه این مکالمات بیش از۷۶درصد مشتریان با حضور نیروهای امدادی و دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و نزدیک به ۲۴درصد خودروها به نمایندگیها منتقل شدند. گفتنی است، ۴٫۵درصد از این تماسها و خدمات ارائه شده، به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایرانخودرو تخصیص یافته است.
او اضافه کرد: با توجه به استقبال مشتریان از طرحهای پیش نوروزی همچون طرح بازدید رایگان قبل از سفر و همچنین افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، تعداد کل تماسها نسبت به سال گذشته ۷٫۵ درصد کاهش یافت اما موفق شدیم تعداد امدادهای ارائه شده را حدود ۱۱ درصد افزایش دهیم. همچنین میانگین زمان تعمیرات در نمایندگیها نیز کاهش ۲۶درصدی داشته است.
حسینی در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این طرح گفت: از اواسط سال ۹۵ جلسات متعددی برای تامین سبد قطعات و تجهیزات لازم طرح، در شرکت داشتیم و با آمادگی کامل طرح را در ۲۵ اسفند ۹۵ اجرایی کردیم. ستاد نوروزی ایساکو نیز به صورت مداوم در استانها و شهرهای مختلف کشور بر نحوه اجرای آن در مراکز خدماتی و جادههای کشور نظارت و پایش لازم را به عمل آوردند تا از کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به افزوده شدن ناوگان نوین ارائه خدمت فوری در محل ـ اتوکلیک ـ به شبکه خدمات پس از فروش گفت: امیدواریم با گسترش این فعالیت جدید خدماتی بتوانیم در ایجاد اشتغال در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، سهم مناسبی داشته باشیم و گام مفیدی در راستای فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب برداریم.
حسینی در پایان به بهبود تمام شاخصهای ارائه خدمات در ایام نوروز نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برنامهریزیهای صورت گرفته بتوانیم در افقی که برای سال جاری تعریف کردهایم نیز رشد قابل توجهی داشته باشیم و میزان شاخص رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.
گفتنی است، مدیر عامل ایساکو در راستای کنترل کیفیت عملیات خدمترسانی در ایام نوروز ۹۶، چندین بار به صورت سرزده از برخی نمایندگیها و اکیپهای امدادی در تهران، کرج، مشهد، اهواز و آبادان بازدید کرد و ضمن بررسی شرایط با چند مشتری که در این مراکز حضور داشتند به گفتگوی حضوری و تلفنی پرداخت. به طور کلی تعداد بازدید مسئولین از شبکه خدمات در این ایام، نسبت به سال گذشته ۲۷۶درصد رشد یافت.
مدیر عامل کمپانی «ایساکو» جهت بازدید از چگونگی ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سیستان و بلوچستان و همچنین جهت بازدید نمودن از میزان کیفیت خدماتی که این نمایندگی ها ارائه می دهند به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان رفته و کار آن ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است .
در واقع مدیرعامل شرکت «ایساکو» به همه شهر های کشورمان به صورت سرزده می رود و خدمات ارائه شده آن ها را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهد و این بار هم به شهر سیستان و بلوچستان رفته و نمایندگی های آن شهر را مورد بررسی قرار می دهد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد.
این شرکت با اجرای برنامههای مصوب توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
سید رضا حسینی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
وی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
سیدرضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو تاکید ویژهای بر اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود در شبکه خدمات دارد و به همین منظور از ابتدای سال جاری با همراهی گروهی از مدیران مجموعه به صورت سرزده از نمایندگیهای مجاز شهرهای مختلف بازدید میکند.
وی در این بازدیدها از منظر یک مشتری مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را در نمایندگی طی کرده و از نزدیک نحوه ارایه خدمات و چالشهای مشتریان را رصد می کند و پس از بازدیدها در جلساتی در دفاتر منطقهای به بررسی راهکارهای ممکن برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات میپردازد.
حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگیهای استان گیلان با یادآوری اهداف شرکت ایساکو در سال ۹۶ ـ رضایت مشتری، بهرهوری و انضباط مالی ـ گفت: امیدواریم دستاورد این بازدیدها که از شهرهای تهران و کرج شروع شد و به مشهد، آبادان، اهواز و یزد و اکنون شهر رشت رسیده است باعث ارتقاء میزان رضایت .مشتریان شود.
جشنواره خدمات نوروزی ایرانخودرو در بامداد شانزدهم فروردین ماه سال جاری در حالی پایان یافت که ۲۷۳۷ نمایندگی، فروشگاه، اکیپ و پایگاه امداد از ۲۵ اسفند سال ۹۵ برای خدمترسانی به هموطنان در آمادهباش به سر بردند.
مدیر عامل شرکت ایساکو در این باره گفت: پرسنل ۴۱۱ نمایندگی کشیک، ۲۳۳ فروشگاه و ۲۰۹۳ اکیپ امداد نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی، بتوانند در صورت نیاز، بهترین خدمات خودرویی را با کیفیت بالا دریافت کنند.
سید رضا حسینی همچنین گفت: در این طرح برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، علاوه بر نمایندگیهای یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال بودند، ۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان پرداختند، همچنین تعداد نمایندگیهایی که در تمام ایام تعطیل به صورت کامل آماده خدمترسانی بودند نیز بیش از ۱۸درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.