دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

قیمت سراتو سایپا ۲۰۰۰ | CERATO KIA 2000

کمپانی خودروسازی «سایپا» با همکاری نمودن با کمپانی خودروسازی «کیا موتورز» یک محصول جدید با نام «کیا سراتو» ۲۰۰۰۰ را به تولید رسانیده اند .

این خودروی مذکور از موتور قویی برخوردار است و لذا به دنبال آن توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است و مشتریان زیادی به دنبال آن هستند  از این رو است که قصد داریم در این مقاله قیمت این اتومبیل را که محصول مشترک دو کمپانی «کیا موتورز» و «سایپا» است را برای شما بیان نماییم .

قیمت اتومبیل «سراتو» ۲۰۰۰ سایپا : ۸۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان الی ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان . (این قیمت های مذکور در تاریخ ۱۶ April,20177 به روز رسانی شده اند .

یکی دیگر از تولیدات شرکت «سایپا» و شرکت های خارجی «کیا سراتو» می باشد که مونتاژ «سراتو» در ایران توسط «سایپا» انجام می شود. قیمت «کیا سراتو» ۲۰۰۰۰ به دلیل بهره وری از موتور قدرتمند و دنده اتوماتیک بیشتر از سراتو ۱٫۶۶ است.

این خودرو از سیستم سیستم ESC استفاده می کند تا در پیچ ها خودرو از مسیر خارج نشود. همچنین سراتو دارای سیستم VSM می باشد که ثبات و پایداری به خودرو می دهد. این خودرو پاسخ گوی نیاز های افراد مختلفی می باشد که راحتی و ایمنی را برای سرنشینان فراهم می کند.

 

مشخصات فنی سراتو ۲۰۰۰ :

نوع موتور:۴سیلندر خطی-۱۶سوپاپ
حجم موتور:۲۰۰۰ سی سی
حداکثر قدرت:۱۵۶ اسب بخار
حداکثر گشتاور:۱۹۴٫۲ نیوتون
طول خودرو:۴٫۵۶ متر
عرض خودرو:۱٫۷۸ متر
ارتفاع خودرو۱٫۴۳ متر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.