دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

شرایط فروش قسطی پارس در مرداد ماه ۹۵

کمپانی بزرگ خودروسازی «ایران خودرو» در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ اقدام به فروش اقساطی یکی از محصولات خود به نام خودروی «پژو پارس» نمود .

خودروی «پژو پارس» مذکور در مدل سال است و همچنین در نوع بنزینی است .

در این طرح فروش اعتباری خودروی «پژو پارس» کمپانی «ایران خودرو» با مشارکت شرکت لیزینگ ایرانیان به عرضه این خودرو پرداخته است .

تاریخ ارائه خودروی مذکور از ۹۵/۰۵/۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت بوده است .

خودروی «پژو پارس» یکی از خودروهای خوب کمپانی «ایران خودرو» است که از محبوبیت بالایی نزد مردم برخوردار است لذا این شرکت این خودرو را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند .

 

منبع : پژو پارس

معرفی هافی لوبو | HAFEI LOBO

تولید اتومبیل «هافی لوبو» یا همان «Hafei Lobo» در کشورهای هاربین و جمهوری چین بوده است .

شروع تولید خودروی «هافی لوبو» از تاریخ ۲۰۰۲ بوده است و تا به الان هم در حال تولید کردن است .

کار مونتاژ این خودروی مذکور در کشور ما به وسیله شرکت بزرگ «کرمان خودرو» صورت می گیرد . در واقع کمپانی «کرمان خودرو» خودروی «هافی لوبو» را از اواخر سال ۱۳۸۹ شمسی در کشور ما مونتاژ و به مشتریان عرضه نمود .

در رده بندی کلاس خودروها اتومبیل «هافی لوبو» را در کلاس اتومبیل های شهری و کوچک قرار داده اند .

در حقیقت کشوری که تولید کننده این خودرو است دو کشور ایران و چین هستند . و کمپانی که خدمات پس از فروش این خودرو را ارائه می دهد و گارانتی آن را برعهده دارد شرکت «کرمان موتور» است .

 

حجم موتور

 

۱۰۷۵
تعداد سیلندرها

 

۴
آرایش قرار گیری سیلندرها

 

خطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)

 

۶۵ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)

 

۸۵ نیوتون متر در ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)

 

موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده

 

جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو)

 

۵
حداکثر سرعت

 

۱۴۰
شتاب ۰ الی ۱۰۰ (برحسب ثانیه)

 

۱۴
سیکل ترکیبی مصرف سوخت

 

۷٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی

 

یورو ۲

معرفی NEW MVM X33 | ام وی ام ایکس 33 جدید

کلاس خودروی «MVM X33 NEW» نسبت به مدل قبلی بالاتر قرار گرفته است این خودرو در واقع با تغییرات زیادی که به خود دیده بود در کلاس بالاتری قرار گرفت .

در حقیقت خودروی «NEW X33» فیس لیفتی از اتومبیل «ام وی ام ایکس 33» است .

شرکتی که کار عرضه این خودرو در ایران را برعهده دارد کمپانی «مدیران خودرو» است .

با مشاهده نمودن این خودروی فیس لیفت درمیابیم که تغییرات عمده در بخش جلویی اتومبیل بوده است .

در قسمت جلویی خودرو که بیشترین تغییر را تجربه کرده است از چراغ های جدید که دارای طراحی جدید است بهره گرفته شده است .

چراغ‌های به عقب کشیده شده به‌خوبی در نمای جلو و سپر جفت و جور شده است.

سیستم LED روشنایی در روز به زیبایی آن افزوده است. همچنین در شب نمای تهاجمی به X33 جدید می‌بخشد. در طراحی قسمت جلو تمامی تمرکز برروی آرم MVM در مرکز جلو پنجره بوده است. فرم منحنی که روی جلو پنجره لوگوی MVMMM را در برگرفته است و آن‌را در کانون توجه قرار می‌دهد. خطوط روی درب موتور که کاملا از نو طراحی شده‌اند، همگی به این لوگو منتهی می‌شوند و تاکید بیشتری روی آن ایجاد می‌کنند.

طرح سپر جلو ترکیبی از حجم منحنی و عضلانی با برش‌های تیز بر روی آن است که به زیباتر شدن نمای جلو کمک شایانی کرده است. کلیه این تغییرات باعث شده است که نمای جلو X33 جدید نسبت به مدل قبلی کاملا متحول شده است.

در نمای جانبی، رینگ‌های جدید بهمراه زه‌های پهن جانبی هیجان بیشتری به آن داده است و سادگی و یکنواختی مدل قبلی را از بین برده است.

در نمای عقب، چراغ‌های عقب جدید مجهز به لامپ‌های LED بهمراه سپر کاملا جدید عقب و طراحی مجدد محفظه زاپاس از مهم‌ترین تغییرات است.

اما در داخل کابین، فضای درونی به کلی متحول شده است. همچنین داشبورد داخلی جدید فضای کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده است.

برخلاف داشبورد مدل قبلی، در طرح جدید ترکیب رنگی کرم، طوسی یا تمام مشکی بهمراه طرح آلومنیوم در اطراف کنسول در گرداگرد کنسول میانی باعث شده که داشبورد مدل جدید شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

طرح تودری‌های جدید نیز کاملا مدرن و پیرو متدهای روز طراحی شده است. غربیلک فرمان بهمراه کنترل‌های سیستم صوتی، کروز و … بروی آن سبب هر چه بهتر شدن ارگونوی کابین گردیده است.

منبع : ام وی ام 

معرفی کامل لیفان ایکس 50 | LIFAN X50

طراحان خودروی «لیفان X50» کار طراحی این خودرو را بسیار زیبا و دلنشین انجام داده اند .

با دیدن خودروی «لیفان X50» به یاد طراحی خودروهای اپل استرا و آلفا رومئو جولیتا می افتیم .

در نخستین ملاقاتی که هر کس با این خودرو که محصول شرکت خودروساز چینی «لیفان» است خواهد داشت کمتر اتفاق می افتد که به درستی حدس بزند چه قیمتی دارد .

دانستن قیمت بسیار مناسب «لیفان X50» خیلی ها را تشویق به خریدن آن می کند .

خودروی «لیفان X50» را برای زندگی شهری مناسب دانسته اند و آن را جزو خودروهای کراس اوور کوچک به شمار می آورند

نمای خارجی:

جذابیت ظاهری و قیمت نکاتی است که خودروسازان چینی در جهان به واسطه آن موفق به کسب موفقیت های فراوان شده اند.

اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از نوع شاسی بلند یا SUV را ارائه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.

طرح چراغ های جلو و عقب لیفان X50 کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.در حالی که چراغ عقب شکل و شمایلی افقی مانند مدل جولیتا از شرکت آلفارومئو دارند، در نمای جلو شاهد فرمی متفاوت هستیم که شبیه به چراغ های نسل قبلی اپل استرا به چشم می آیند.

به هر حال آنچه در نهایت مورد توجه قرار میگیرد تلفیق زیبایی است که بر چهره لیفانX50  نشسته است. در نمای جلو چراغهای بادامی در تلفیق با نوار LED نمایی مدرن به لیفان X50 بخشیده اند . جلوپنجره کوچک یادآور هاچبک های شهری ایتالیایی است و تمام این نکات از شرکت طراح ایتالیایی همراه لیفان در خلق لیفان X50 نشات میگیرد. در نمای جلو لیفان X50 یکی از جذابترین آپشن هایی که در نگاه نخست جلب توجه میکند ، نوارهای افقی LED روشنایی در روز اطراف سپر خودرو است که در خودروهای زیر 60 میلیون تومان ایران کمتر به چشم میخورد و در زیبایی ظاهری این خودرو تاثیر بسزایی دارد.

خودروهای شاسی بلند یا SUV در چند سال اخیر به شکل بی سابقه ای مورد توجه قرار گرفته اند و اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از این سری محصولات را ارائه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.

لیفان X50 با چنین فلسفه ای شکل گرفته است و یکی از کوچکترین کراس اور های موجود در بازار کشورمان است که از نظر ابعادی می تواند در نقش یک هاچ بک درون شهری نیز ظاهر شود،اما مهمترین مزیت این مدل نسبت به هاچ بک ها و سایر انواع وسایل نقلیه، فاصله و ارتفاع قابل توجه و 20 سانتی متری کف خودرو با سطح زمین است که می تواند تا حدی نگرانی از مواجه با انواع ناهمواری، دست انداز و سرعت گیرها را کاهش دهد.از طرف دیگر ارتفاع بیشتر زمینه افزایش تسلط به مسیر و خودروهای اطراف را در زمان رانندگی نیز به همراه دارد و این ویژگی می تواند در راستای افزایش ایمنی در رانندگی هم موثر باشد.

منبع : لیفان 

معرفی کامل ون هایس | VAN HIACE

خودروی «ون هایس» یک خودروی چینی است که در کمپانی «پارس خودرو» مونتاژ می شود .

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی کمپانی «سایپا» جناب رضا تقی زاده در خصوص ویژگی های فنی خودروی «ون هایس» بیان می کند :

خودروی «ون هایس» دارای گارانتی ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر یا ۵ سال است همچنین از دیگر مشخصه های این خودرو داشتن سیستم ترمز EBD و ABS است

«ون هایس» از گیربکس و موتور پیشرفته ای برخوردار است به علاوه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را هم دارا است .

تعداد ظرفیت خودروی «ون هایس» ۱۳ نفر است .

به علاوه همه موارد گفته شده در بالا خودروی «ون هایس» از خدمات پس از فروش گسترده در همه جای کشور مخصوص تاکسی نیز بهره مند است .

و نهایتا این خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع هم هست .

براساس بررسی های دیجیاتو، این خودرو که در واقع تولید کمپانی چینی «برلیانس» می باشد، توسط کمپانی «پارس خودرو» مونتاژ و عرضه می شود و طبق گفته های معاون بازاریابی و فروش «سایپا»، تا چندی دیگر شاهد تحویل این خودرو به عنوان تاکسی خواهیم بود.

ون هایس برلیانس دارای دو پیشرانه ۲٫۷ و ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر است که به ترتیب ۱۶۳ و ۱۳۲ اسب بخار قدرت تولید می کنند و با توجه به گیربکس ۵ سرعته، وزن ۲۱۲۵ کیلو گرمی و قدرت پیشرانه نمی توان انتظار خودرویی پر شتاب و سریع را از ون هایس داشته باشیم. حداکثر سرعت درج شده در کاتالوگ ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است که با وجود ترافیک تهران آنچنان به درد راننده این خودرو نمی خورد.

از تجهیزات ون هایس می توان به ایربگ برای راننده و سرنشینان جلو، سیستم تهویه دستی برای جلو و مسافرین عقب، گرمکن عقب، کمربند ایمنی سه نقطه ای، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو و غیره اشاره کرد.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در مورد قیمت این خودرو گفت: ۶۰ درصد مبلغ خودرو به عنوان تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ ماهه و نرخ تسهیلات ۱۸ درصد از جمله شرایط ویژه خرید جهت رفاه حال تاکسی داران است، با این حال قیمت نهایی این محصول هنوز از سوی سایپا یا پارس خودرو اعلام نشده است.

حال باید ببینیم جایگزینی این خودروها می توان از بار ترافیکی شهر تهران و متعاقب با آن آلودگی هوا کاست و آیا این خودروی کپی هایس می تواند مورد توجه رانندگان تاکسی قرار بگیرد، یا مانند ون های دلیکا نارضایتی رانندگان زحمت کش را به دنبال خواهد داشت.

چندی قبل، محصول دیگری از سایپا به عنوان اس ۳۰۰ با نام چینی زوتی Z300 نیز مجوز ورود به ناوگان تاکسی رانی را دریافت کرده بود. تمام این موارد درحالیست که تاکسی رانی در ماه های پایانی سال گذشته تمایل خود برای همکاری با بخش خصوصی و استفاده از تاکسی های مدرن و پاک تویوتا کمری هیبرید و رنو فلوئنسرا ابراز کرده بود.

منبع : پارس خودرو