دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

اهداف آسان موتور (نماینده هیوندا)

کمپانی آسان موتور نماینده رسمی شرکت «هیوندای» است حال می خواهیم هدف هایی را که این کمپانی دنبال می کند را بررسی نماییم .

۱-آسان موتور قصد دارد تا در همه جای کشور شبکه توزیع ایجاد نماید .

کمپانی آسان موتور نماینده رسمی شرکت «هیوندا» به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های وارداتی خودرو شناخته می شود و همچنین این کمپانی به فعالیت های ارائه دادن خدمات پس از فروش نیز می پردازد .

در واقع باید این گونه بیان داشت که در حال حاضر شرکت آسان موتور بخش بزرگی از سهم خودروهای وارداتی را در دست دارد .

۲- آسان موتور قصد دارد شبکه بزرگی از خدمات پس از فروش محصولات خود را به وجود آورد .

کمپانی آسان موتور موفق شده است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید .

این شرکت با هدف ارایه خدمات گسترده و با کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی و نیز استانداردهای مصوب وزارت صنعت ، معدن و تجارت توسط عاملیتهای مجاز خود اقدام به سرویس دهی به دارندگان خودروهای «هیوندای» نموده و قدمهای استواری را در جلب رضایت مشتریان ارجمند برداشته است.

در این میان آموزش و به روز نگهداشتن اطلاعات فنی پرسنل در شبکه خدمات پس از فروش بصورت مستمر و با جدیت پی گیری می شود تا در ارائه خدمات به صورت حرفه ای و استاندارد به مشتریان خللی وارد نشود.

 

۳-تامین قطعات اصلی GENUINE PARTSو با کیفیت

از آنجا که جلب رضایت و رفاه حال مشتریان محترم از مهمترین اهداف شرکت آسان موتور می باشد مدیریت چرخه تامین قطعات اصلی Genuine Parts در کوتاهترین زمان ممکن همواره و با نظارت مستمر ا نجام می پذیرد.

 

۴- راه اندازی و بهبود مستمر Customer Service

احساس مسئولیت در قبال تحقق هدف والای رضایتمندی مشتریان، شرکت آسان موتور را بر آن داشت تا با استقرار واحد ارتباط با مشتریان (HYUNDAI CUSTOMER CARE CENTER)‏HCCC، و با در نظر گرفتن کانالهای ارتباطی مختلف نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات آنان اقدام نماید.

منبع : هیوندای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.