یک قدم بزرگ از سوی مجموعه عاملیت های کمپانی آسان موتور نماینده رسمی «هیوندا» در قسمت خدمات پس از فروش در کل کشور برداشته شده است .
در واقع مجموعه عاملیت های کمپانی آسان موتور نماینده رسمی «هیوندای» پکیج خدماتی مناسبی را جهت ارائه نمودن خدمات امدادی در حوزه جغرافیایی عملکردی خود ارائه نموده اند .
مجموعه عاملیت های شرکت آسان موتور با این اقدام مذکور گام بزرگی را برای رفاه حال مشتریان برداشته اند .
اقدام مذکور کماکان در حال پیشرفت کردن هم از بعد کیفیتی و هم از بعد کمیتی است و همراه با دیدگاه سیستمی و علمی که دارد با هدف جلب نمودن رضایت مشتریان در حال ارائه دادن خدمات امدادی است .
شرکت آسان موتور نماینده رسمی «هیوندای» همواره طرح های جدید را به منظور افزایش رضایت مشتریان خود در بخش خدمات پس از فروش سرلوحه امور قرار داده و بدین منظور ارائه خدمات ویژه را توسط عاملیتهای مجاز و همچنین گروه های خدمات ویژه شرکت آسان موتور در دستور کار خود قرار داده است.
پاسخگویی تلفنی به در خواستهای امدادی مشتریان
اعزام تیم امدادی به محل مشتربان جهت رفع ایراد
هماهنگی جهت انتقال خودرو به نزدیکترین عاملیت در صورت عدم امکان راه اندازی در محل
هیوندای موتور، (هانگول: 현대 자동차 주식회사 و هانجا: 現代自動車株式會社) شرکت خودروسازی کرهای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکتهای هیوندای) تاسیس شد.
هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعههای هیوندای موتور گروپ بهشمار میآیند، که در حال حاضر پس از شرکتهای جنرال موتورز،گروه فولکسواگن و تویوتا، بهعنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته میشود.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکتهای خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف بهفروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله میشود.
این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان میباشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید میکند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳۳ کشور جهان مستقر میباشند، عرضه میدارد.
منبع : هیوندای