اینبار مدیر عامل شرکت «ایساکو» از نمایندگی های موجود در خوزستان بازدید به عمل آورد تا از چگونگی خدمت رسانی این نمایندگی ها به مشتریان اطمینان حاصل نماید .
در این بازدیدی که سیدرضا حسینی از نمایندگی ها داشته است علاوه بر بازدید از خود نمایندگی ها با مشتریان به صورت تلفنی و همچنین به صورت حضوری در مسیر اهواز به آبادان مصاحبه هایی داشته اند و از این طریق چگونگی ارائه خدمات از سوی نمایندگی های ایران خودرو را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است .
حسینی هدف از بازدیدهای دوره ای شرکت «ایساکو» در این طرح را نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و شناسایی مشکلات موجود در فرآیند اجرایی طرح عنوان کرد و افزایش رضایت مشتریان از کیفیت ارایه مطلوب خدمات را به عنوان هدف اصلی این طرح برشمرد.
گفتنی است طرح خدمات نوروزی ایران خودرو از ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت
در این طرح ۴۱۰ نمایندگی منتخب در سراسر کشور بصورت فعال مشارکت دارند مشتریان محترم جهت اطلاع و بهره مندی از خدمات پس از فروش در شبکه مجاز می توانند به ربات تلگرام خدمات نوروزی ایران خودرو با شناسه irankhodro_robot@ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند.
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملکرد نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار می گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد.
این شرکت با اجرای برنامههای مصوب توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
سید رضا حسینی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
وی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از کادر آموزش فنی شرکت ایساکو برگزار شد با حضور مدیران، صاحبنظران، فعالان و دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش به بررسی آخرین دستاوردهای علمی و معرفی استانداردهای پیشرفته جهانی و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری پرداختند.
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد.