تغییرات خودرو از نمای جلو :
طراحان کیا در طراحی قسمت جلویی خودروی سراتو سعی کرده اند این خودرو را به کیا اپتیما نزدیک کنند .
طراحان برای اینکه نمای جلویی سراتو را به اپتیما نزدیک کنند تغییر و تحولاتی را در چراغ ها و همچنین درب موتور و جلو پنجره و شکل سپر خودرو به وجود آورده اند .
چراغ های خودرو در این نسخه در مقایسه با قبل حالت کشیده تر و همچنین باریک تری را به خود گرفته اند. تغییر دیگری که در این خودرو می توان مشاهده نمود در قسمت درب موتور می باشد که از آن حالت برجستگی کم شده است . و نهایتا در خصوص درب موتور این خودرو باید گفت که به انضمام آن خطوط شکسته که در کنار درب موتور وجود داشت حالا دو خط شکسته هم بر روی آن مشاهده می گردد .
در کناره های سپر نیز به سبک طراحی سپر اپتیما JF نسخه جی تی لاین دو ورودی هوا به منظور آیرودینامیک و چسبندگی بهتر قرار گرفته است. چراغ های مه شکن نیز که شباهت فراوانی به مه شکن های کیا نیرو دارد به همان سبک به مرکز سپرنزدیک تر شده اند، همچنین در نمونه های فول بر روی سپر جلو نیز تعداد سنسورها فاصله سنج از دو عدد به چهارعدد افزایش پیدا کرده است.
تغییرات نمای جانبی
شاید بگویید این شرایط برای هر لاستیک فاق کوتاهی ممکن هست پیش بیاید، اما بدانید که ضمن تأیید متأسفانه این لاستیک در این قسمت دارای نقطه ضعف بیشتری نسبت به سایر تایرها چه از این برند چه از برندهای دیگر میباشد.
پس همینجا به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید این خودرو را دارید همان ابتدا نسبت به تعویض این تایر با سایز ۲۱۵/۵۰/۱۷ یا ۲۲۵/۴۵/۱۷ از لاستیکهای چهار فصل این برند یا برندهای مطرح دیگر اقدام کنید هر چند که متأسفانه لاستیک چهار فصل و تاریخ روز برندهای کرهای بسیار کمیاب میباشد و اکثر وارد کنندهها نمونههای تابستانی را وارد کردهاند.
درضمن اگر مدل نیوفیس را خریدید و قصد تعویض لاستیک را داشتید یادتان باشد که مراقب سنسورهای TPMS باشید این آپشن در نمونههای فعلی وجود ندارد.
منبع : سراتو کیا