نماینده رسمی شرکت کیا موتورز کره جنوبی شرکت اطلس خودرو می باشد .
این شرکت از سال 1386 با حضور خود در زمینه فروش خودرو و همچنین خدمات پس از فروش محصولات شرکت کیا موتورز هم باعث به وجود آمدن بازیگری جدید و البته قدرتمند در صنعت اتومبیل کشورمان شده است و هم سبب گردیده است کمی تنوع اتومبیل در بازارهای کشورمان بالا رود و همچنین به توقعات مشتریان ایرانی توجه شود و به گونه ای غیر مستقیم باعث رشد همه فعالان در صنعت خودروسازی گشته است .
امروز دامنه فعالیت های اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهای کیاموتورز گرفته تا نحوه متمایز خدمت رسانی به تمامی مشتریان خانواده کیا در سراسر کشور؛ گسترش قابل توجهی یافته است.
تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحلیل و توسعه هدفمند شبکه خدمات پس از فروش، تجهیز سرویسهای امدادی، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستای شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، ایجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتی هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصی نقاط کشور به دست آمده است.
برخی روشهایی که به یمن انتقال دانش یک کمپانی خودروساز بینالمللی، در داخل کشور اجرا شده است، عملا به الگویی برای سایر فعالان این عرصه مبدل شده و بدون شک شرکت اطلس خودرو زمینهساز تغییرات گستردهای در حوزه خودرو کشور بوده است. عرضه محصولات متعدد و متنوع، بخشی از استراتژی این شرکت است که به دلیل تفاوت با استراتژیهای مرسوم بازار و به منظور برآورده ساختن طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان و خانواده های ایرانی به عنوان یک عامل تمایز در فضای رقابتی کشور مطرح شده است.
شرکت اطلس خودرو در طی این سالها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسبسازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزههایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک روش فروش ندارد. این تنوع و تغییر گسترده، البته با ریسکهایی نیز همراه بوده است که پیچیدگی های خاص خود را در انتخاب بهترین استراتژی به دنبال داشته است از جمله آن می توان به بومی سازی دانش های انتقال یافته اشاره کرد.
توسعه خدمات تحت اینترنتی شرکت اطلس خودرو از دیگر مواردی است که این شرکت در مسیر ایجاد ارتباط با مشتریان به کار گرفته است و اجراء آن موجب ایجاد روش ارتباط ساده و تسهیل ارایه محصولات، خدمات و خریدهای مجازی جهت توسعه تجارت الکترونیکی کشور شده است.
حضور بیش از 700 نیروی متخصص در شرکت و شبکه عاملین در حوزه های مختلف ، فروش ، خدمات پس از فروش ، انبار داری و بازاریابی گواه اهمیت به کارگیری استعداد و توان نیروهای کارآمد در راستای خدمت رسانی به خانواده بزرگ کیا و همچنین افزایش رضایتمندی و وفاداری آنها به مشتریان است.
منبع : کیاموتورز