دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

بازدید رایگان از خودروهای جک توسط کرمان خودرو

کمپانی بزرگ اتومبیل سازی «کرمان خودرو» طرح جدیدی را در این چند ماه اخیر آغاز کرده است . «کرمان خودرو» طرح بازدید از خودروهای خانواده «جک» آن هم به صورت رایگان را شروع کرده است.

بنا بر گزارش پردیس خودرو :

طرح مذکور که در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ آغاز شده است بدین گونه هست که همه افرادی که یکی از خودروهای «جک» را دارا هستند می توانند به نمایندگی های کمپانی اتومبیل سازی «کرمان خودرو» رفته و روغن و فیلتر هوا به صورت رایگان دریافت نمایند و به علاوه هیچ گونه اجرتی هم پرداخت نکنند .

به انضمام مسائلی که در بالا بیان شد دارندگان اتومبیل های «جک» می توانند به صورت رایگان از عملکرد موتور بازدید به عمل آورند .

بر این اساس دارندگان خودروهای «JAC» مدل های «S5» دنده ای و اتوماتیک، «J5» دنده ای و اتوماتیک، «J3» سدان و «J3» هاچ بک می توانند از خدمات رایگان ارائه شده در این طرح تا تاریخ ۷ بهمن ماه امسال استفاده کنند.

برای دریافت اطلاعات مربوط به نمایندگی های ارائه دهنده خدمات به این خودروها می توانید به سایت کرمان موتور مراجعه بفرمایید.

 

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ ابوالفضل سجادی بود.

کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان خودرو به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد سه شرکت دیگر راین خودرو، بم خودرو و مدیران خودرو، در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ایهیوندای و خودروهای ارزان قیمت چینی شرکت لیفان برآمد. بحران‌های مالی کرمان خودرو همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی ایرانی موجب شد تا در ۱۳۸۳ مبلغ ۹۲٫۰۶۶۶ میلیون دلار ازحساب ذخیره ارزی به این شرکت پرداخت شود.

حدود نیمی از سهام شرکت کرمان خودرو متعلق به مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین و نیمی دیگر متعلق به سازمان عمران کرمان است و چهار درصد سهام این شرکت از بدو تأسیس به گروهی از مدیران فنی تعلق داشته است. شرکت خودرو سازی کارمانیا زیر مجموعه شرکت کرمان موتور است که محصولات Bydd چین را در ایران به فروش می رساند.

منبع : کرمان خودرو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.