دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

اطلاعاتی از نمایندگی ها و فروش اقساطی محصولات کیا

جهت فروش محصولات کمپانی «کیا» به صورت اقساطی یک شرکت به نام وارنا خودرو وجود دارد تا محصولات راحتتر در دسترس متقاضیان قرار گیرند .

کمپانی اتومبیل سازی «کیا» یک کمپانی کره ای است که توانسته است به خوبی با خودروسازهای آلمانی به رقابت کردن بپردازد .

شرکت «کیا» در حال حاضر محبوبیت بالایی نزد مشتریان دارد این شرکت در سال ۱۹۲۴ به وجود آمد و بدیهی است که یک شرکت باسابقه  به حساب می آید .

شرکت وارنا خودرو فروش بسیار مناسب اقساطی و شرایط بسیار خوب و باورنکردنی را برای متقاضیان محترم به ارمغان می آورد .

از سال ۱۳۸۶ تا به امروز کمپانی اطلس خودرو نمایندگی رسمی خودروهای «کیا» را برعهده داشته است و در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خدمت رسانی کرده است .

در واقع در حال حاضر وارد کننده اصلی خودروهای «کیا» کمپانی اطلس خودرو است و این شرکت خود را نسبت به مشتریان متعهد می داند و به آن ها خدمت رسانی می کند .

شرکت وارنا خودرو شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی محصولات کیا فراهم نموده است.

شرکت کیا با کسب پیشرفت های فراوان در حال حاضر نمایندگی دارای ۸ کارخانه تولیدی در جهان می باشد.

معرفی خودرو :

سراتو ۲۰۱۰ نسخه کپی از شورولت کروز می باشد ، سراتو در طراحی بدنه تنها با استفاده از خطوط و شکستگی ها این خودرو را بسیار زیبا و مدرن به نمایش می گذارد ، برخی از نقاط این خودرو از حیث طراحی بسیار چشمگیر می باشد که برجسته ترین آن بخش بالای درب ها و حد فاصل آن تا شیشه های جانبی است .

این خطوط باعث ایجاد لبه ای عریض و بسیار زیبا در محل قرار گرفتن آینه های جانبی شده .

ویژگی های طراحی این خودرو به جز زیبائی به مواردی همچون آیرودینامیکی ، ایمنی و ارگونومی به طور چشمگیری پرداخته . خطوط و شکستگی ها به تنهائی به سراتو ۲۰۱۰ چهره اسپرتی داده و این خودروی کیا عمده جذابیت خودرا مرهون سادگی در طراحی می باشد ، می توان زیبا ترین زاویه دید این خودرو را از حیث طراحی سه رخ آن دانست .

منبع : سراتو کیا 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.